Over
Magnet

Als je overweegt om met Magnet te werken, is het belangrijk te weten hoe wij naar branding kijken. Veel mensen koppelen branding aan iets vaags of zweverigs, maar dat is precies wat we vermijden. Wij bouwen branding op basis van modellen met een solide theoretische onderbouwing.

Bovendien is het de bedoeling dat de investering die je doet zichzelf altijd terugverdient. Dan hebben we het bijvoorbeeld over een groter marktaandeel, omzetgroei, de route naar nieuwe markten, financiering voor nieuwe producten, de ondersteuning van sales met branded content en het verbeteren van conversieratios. Een samenwerking met Magnet moet een positief effect hebben op jouw bedrijf, jouw team en de manier waarop jouw klanten naar je kijken.  

De Magnet Methode

Magni­ficent duo

Twee weten er meer dan één – en Sjoerd werkt al meer dan tien jaar samen met Roelf. Niet voor niets levert dit duo al meer dan een decennium succesvolle projecten op: de twee professionals vullen elkaar perfect aan.

Sjoerd brengt tomeloze energie en vindingrijke strategie, Roelf het vermogen om te ordenen en te concretiseren. Fox Mulder & Dana Scully, Tango & Cash, Mario & Luigi. Hun favoriete album? Placebo’s Without You I’m Nothing. Het heeft zo moeten zijn.

Sjoerd
Sjoerd
Sjoerd
Gangmaker, optimist en businessman extraordinaire. Sjoerd is het brein achter Magnet en maakt dromen waar.
Roelf
Roelf
Roelf
De copywriter, maar misschien ook wel de Dana Scully voor Sjoerd's Fox Mulder. Maakt ingewikkelde dingen simpel en overzichtelijk.

Energie

Magnet brengt extra energie

Geïnteresseerd in een kennismaking? Wees gewaarschuwd: je kunt rekenen op een behoorlijke dosis extra energie. Onze belofte aan jou is dat we er met volle overtuiging voor gaan en iedere milligram van onze kennis en kunde inzetten voor jouw gewin.

Plan een intake

Internationaal georiënteerd

Bij Magnet kijken we verder dan de lokale horizon. Onze visie op branding richt zich op merken die wereldwijd kunnen resoneren. Dat betekent niet dat je direct internationaal hoeft te gaan, maar wel dat je merk de kracht heeft om overal te werken. We volgen mondiale trends en begrijpen wat er internationaal speelt. Ons team heeft ervaring in Belgische, Duitse en Deense markten en spreekt het taalniveau dat nodig is voor strategische merkdiscussies.

Samenwerken met Magnet betekent kiezen voor een partner die je merk niet alleen lokaal, maar ook internationaal kan laten uitblinken. We bouwen je merk zo dat het klaar is om elke kans, waar dan ook, te benutten.

Geen overhead

Magnet heeft geen personeel op de payroll, geen duur kantoor en geen hoge overhead. Daardoor opereren we efficiënter dan de meeste bureaus. Ook zijn de lijnen een stuk korter: je weet immers wie je wilt spreken (Sjoerd).

Dat Magnet geen mensen in dienst heeft, betekent overigens niet dat het een rommeltje is. De vier professionals die zojuist geïntroduceerd zijn, werken al meer dan tien jaar samen en hebben vaak aan een half woord genoeg. Een bijkomend voordeel is dat alleen de mensen die nodig zijn, worden betrokken bij een project. En ontbreekt een bepaald specialisme bij Magnet? Dan trekken we iemand aan die dit voor zijn of haar rekening kan nemen.