Magnet laat MKB-bedrijven groeien met krachtige branding en slimme salesstrategieën die werken.
Wat is
Branding?
De term ‘branding’ kan een beetje vaag klinken. Magnet maakt daarom graag concreet wat het verstaat onder het concept.
Lang vs.
korte termijn
Wie ben je? Wie moet dat weten? Hoe komen ze dat te weten? En waarom willen ze dat? Het zijn geen vragen die je puur vanuit een marketingperspectief kunt beantwoorden. Marketing kijkt namelijk naar de korte termijn, terwijl die gevoed moet worden door een lange termijnvisie. Die visie, dat is wat branding is.
Betere branding is efficiëntere marketing
Sterke branding zorgt voor een heldere merkidentiteit en een duidelijk beeld van wie de doelgroep is en wat hun voorkeuren zijn. De effectiviteit van, bijvoorbeeld, een marketingeuro is daarom vele malen groter bij bedrijven wiens branding deugdelijk is uitgedacht.
Het Magnet model
Om jou te kunnen voorzien van een goed fundament heeft Magnet haar eigen branding–model ontwikkeld. Ten grondslag aan dit model ligt niet alleen de meest recente wetenschappelijke literatuur over het onderwerp, maar ook ervaring uit de praktijk die in de afgelopen twintig jaar is opgedaan.
Jouw merk
onder de loep
Hoe gaat Magnet te werk bij het ontwikkelen of verbeteren van jouw merk?




